Kiedyś musiał wystarczyć napis na płocie i ogłoszenie w prasie. Współcześnie to internet jest płotem, a przeglądarki – “treścią ogłoszenia”. Niemniej, chodzi o to samo. Pozyskać jak największą liczbę klientów, którzy skorzystają z Twojej usługi/produktu. Jakkolwiek obowiązują te same zasady, (dotrzeć z reklamą do maksymalnej liczby osób, w możliwie krótkim czasie), to metody informowania i pozyskiwania klientów w większości branż uległy diametralnej zmianie. To internet stał się platformą pozyskiwania klientów, a wiedza i narzędzia informatyczne stały się podstawą sukcesu biznesu w bardzo wielu branżach. Jednak błędne jest przekonanie, że posiadanie strony internetowej i umieszczenie reklamy w googlach jest wystarczające, by oferowana przez Ciebie usługa/produkt znalazła nabywców. To zaledwie podstawa do dalszych działań. … no i świetnie. Tylko od czego rozpocząć “działalność w internecie?”. Co, w jakiej kolejności i w jaki sposób wykonać, by móc zaprezentować swoje usługi jak największej liczbie osób?
Wszystko zaczęło się… … od rozstrzygnięcia Trybunału Sprawiedliwości UE dotyczącego sposobu rozliczania marży prognozowanej przez biura podróży. Żeby policzyć marżę prognozowaną trzeba zaplanować i skalkulować imprezę organizowaną przez biuro podróży. Czasochłonność, utrzymanie poprawności obliczeń, konieczność rozważenia wielu wariantów i możliwości, konieczność prowadzenia odpowiedniej dokumentacji -wszystko to sprawia, że proces przygotowania “imprezy własnej” jest jednym z trudniejszych elementów pracy biura podróży. Nie pozostało nam nic innego jak opracować kalkulator usprawniający obliczenia. Przedstawiam aplikację, która wydatnie ułatwi i usprawni Twoją pracę. Co znajdziesz w aplikacji? Kalkulator imprez własnych automatyczne pobieranie kursu walut (codzienna średnia NBP) obliczanie wartości imprezy w dowolnej walucie (automatyczne przeliczanie kwot walut usług/zaliczek na PLN) Administrowanie zaliczek na poczet kalkulowanej imprezy zliczanie zal
Komentarze
Prześlij komentarz