Przejdź do głównej zawartości

Dorzecze - ruch na stronie


"DORZECZE" - czyli ruch na firmowej stronie

Jeżeli próbujesz wypromować firmę w internecie, przyciągnąć ruch na stronę, to w pojedynkę jest to zdecydowanie trudniejsze niż w zespole. Kłopot z wypromowaniem strony nie zawsze i nie tylko wynika z braku "umiejętności technicznych". Wbrew pozorom, problem często wynika z ograniczeń czasowych osoby zajmującej się "internetową promocją".
Niezwykle cenne jest wykonanie prostych, ale zaplanowanych i systematycznie realizowanych czynności przez osoby pracujące w firmie. (..., które nawet mogą nie mieć zielonego pojęcia o technicznych aspektach i randze wykonywanych czynności). Delegowanie takich prostych czynności pracownikom / współpracownikom, pozwala "zaoszczędzić" bardzo dużo czasu tym, którzy "głębiej i szerzej" wdrażają promowanie firmy.

Oczywiście, wszystko co jest do wykonania wymaga określonego czasu, ale rozciąganie-wydłużanie czasu realizacji pewnych działań może być nie tylko uciążliwością, ale może być wręcz przeciw skuteczne. Położenie Biura Podróży Maltur - Malbork w delcie Wisły i Nogatu wręcz prowokuje do skojarzeń i porównań zawartych w filmiku. :)



Zaplanowanie, umówienie się z współpracownikami na umieszczanie prostych postów na Facebooku, tematycznie powiązanych, zawierającymi  odpowiednie linki - to niemal  automatyczne i pewne zwiększenie ruchu na stronie.
Zakładam, że osoba korzystająca z komputera (pracownik) - potrafi założyć konto na FB i napisać jedno lub kilka zdań na swoim prywatnym lub firmowym profilu ... lub skorzystać ze skrótów CTRL+C i CTRL+V - między stroną firmy a Facebook). Zakładam też, że tymże osobom zależy na tym, by firma, w której pracują rozwijała się i prosperowała coraz lepiej.

Prowadzenie bloga związanego z pracą - z umieszczaniem odpowiednich odniesień, linków, tagów - również nie powinno pracownikowi sprawiać problemów,  natomiast rezultaty natychmiast przekładają się na  wzmożenie ruchu na firmowej stronie.

Wykorzystanie najrozmaitszych kanałów dystrybucji informacji o firmie, to jeden z podstawowych warunków "internetowego sukcesu". Systematyczność i ilość powiązanych informacji odsyłających do jednego źródła - w oczywisty sposób zwiększa szanse na stabilne zwiększanie ruchu na stronie.
Co z tym ruchem zrobimy na stronie? ... to już inna bajka.

Marek Domiński


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kalkulator imprez własnych

Wszystko zaczęło się… … od rozstrzygnięcia Trybunału Sprawiedliwości UE dotyczącego sposobu rozliczania marży prognozowanej przez biura podróży. Żeby policzyć marżę prognozowaną trzeba zaplanować i skalkulować imprezę organizowaną przez biuro podróży. Czasochłonność, utrzymanie poprawności obliczeń, konieczność rozważenia wielu wariantów i możliwości, konieczność prowadzenia odpowiedniej dokumentacji -wszystko to sprawia, że proces przygotowania “imprezy własnej” jest jednym z trudniejszych elementów pracy biura podróży. Nie pozostało nam nic innego jak opracować kalkulator usprawniający obliczenia. Przedstawiam aplikację, która wydatnie ułatwi i usprawni Twoją pracę.   Co znajdziesz w aplikacji? Kalkulator imprez własnych automatyczne pobieranie kursu walut  (codzienna średnia NBP) obliczanie wartości imprezy w dowolnej walucie (automatyczne przeliczanie kwot walut usług/zaliczek na PLN) Administrowanie zaliczek na poczet kalkulowanej imprezy zliczanie zal

Jesteś na luzie, czy pilnie poszukujesz?

Niewielu szuka rozbudowanych treści ? (*) Wielu szuka rady, porady Wielu szuka instrukcji Wielu szuka pomysłów na ... Wielu szuka prostych odpowiedzi na ... Wielu szuka jednoznacznych odpowiedzi na …. Wielu szuka  konkretnych informacji Wielu szuka rzetelnych (prawdziwych) informacji Wielu szuka rozważa zakup   Wielu dokonuje zakupu Zgodnie z powyższym: Zakup z internetowej strony powinien być: ·   „prosty”, ·   „jednoznaczny”, ·   „konkretny” przeprowadzony szybko i rzetelnie. (*) W jaki sposób korzystamy z internetu?   Dla niewtajemniczonych, to dość dziwne pytanie. Kiedy się jednak dobrze przyjrzeć i trochę pouczyć, to okazuje się, że można odpowiedzieć na to pytanie z przerażającą precyzją . Na początek, podzielmy korzystających z internetu na dwie umowne kategorie. Pierwsza kategoria to: osoby „na luzie”, a druga to: osoby „szybkie poszukiwania”.                 „Na luzie”: poszukujemy rozrywki, znaleźl